Bugün 19.06.2018 - Türkiye'nin en büyük Drone bilgi portalına hoşgeldiniz ...

SHGM Hizmet Tarife Ödeme Sistemini Devreye Sunmuştur

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü İthal Teknik Uygunluk Başvuruları için uygulanacak hizmet bedeli ödemelerinde bir kolaylık sağlayarak yeni Hizmet Tarife Ödeme Sistemini devreye sunmuştur. Bu yeni sistemle ödemelerin tamamen bu sistem üzerinden yapılmasının duyurusu paylaşılmıştır.  Kurum bu ödeme sistemi hakkında yapmış olduğu açıklamada şu açıklamayı yapmıştır :

 

Genel Müdürlüğümüze yapılan İHA İthal Teknik Uygunluk Başvuruları için başvuru sahipleri, Genel Müdürlüğümü hizmet tarifesine göre hizmet bedeli ödemektedirler. Bu kapsamda;

5431 Sayılı “Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun’un 26 ncı maddesi hükümlerine göre Genel Müdürlük Hizmet Tarifesinde yer alan bedeller 01.12.2017 tarihinden itibaren Genel Müdürlük “Hizmet Tarife Ödeme Sisteminden ” (https://takas.shgm.gov.tr) öncelikle tahakkuk fişi oluşturularak ödeme işlemi yapılacaktır.

Ödeme işlemi sırasında açıklama bölümüne Tahakkuk No eklenmesi zorunlu olup bu şekilde yapılmayan ödemeler için hizmet verilmeyecektir. Kurum olarak yapılan ödemelerden önce kayıt yapılması için muhasebe@shgm.gov.tr adresine Ticaret Sicil Belgesi, İmza Sirküleri, Kurumsal e-posta adresi, iletişim bilgileri ve yetkili personel bilgilerinin gönderilmesi gerekmektedir.

Uygulama ile ilgili soru, görüş ve önerilerinizi muhasebe@shgm.gov.tr adresine yazabilirsiniz.

Ayrıca Takas Sistemi üzerinden yapılmayan ödemeler için hizmet verilmeyecek ve teknik uygunluk başvurusu uygun değerlendirilmeyecektir !

 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ